همشهری آنلاین: آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با کویت در مرحله انتخابی جام ملت‌های آسیا در حالی امروز برگزار شد که کادرفنی و بازیکنان ایران به وضعیت نامطلوب زمین برگزاری این بازی اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از رویارویی با کویت در مرحله انتخابی رقابتهای جام ملت‌های آسیا 2015 - استرالیا ظهر امروز دوشنبه و به مدت 90 دقیقه در زمین اصلی ورزشگاه الکویت برگزار شد.

در این تمرین بازیکنان تیم ملی ایران، پس از گرم کردن با توپ و انجام حرکات کششی، به دو گروه سبز و قرمز تقسیم شدند و تمرینات تاکتیکی را زیر نظر کادر فنی انجام دادند و در پایان به نواختن ضربات ایستگاهی پرداختند.

این تمرین در شرایطی برگزار شد که کادر فنی و ملی پوشان از وضعیت چمن این ورزشگاه رضایت نداشتند و اعتراض خود را به ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کردند.

از سوی دیگر نشست هماهنگی دیدار تیم‌های ملی کویت و ایران امروز برگزار شد که امید نمازی، خراطی و ابراهیمی به نمایندگی از تیم ملی ایران در آن حضور داشتند. در این جلسه مقرر شد تیم ملی ایران در بازی با کویت با پیراهن، شورت و جوراب سفید به میدان برود و کویتی‌ها هم پیراهن آبی برتن خواهند کرد.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال کویت و ایران در هفته دوم از مرحله گروهی رقابتهای جام ملت‌های آسیا 2015 - استرالیا ساعت 21 فردا سه‌شنبه در ورزشگاه الکویت برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۵ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۹